Thursday 1 December 2016

Yeayyy aku menangggg !

Assalamualaikum...

tadi ngah belek-belek belog, duk pikir apa aku naik citer ari ni. *Jap, belek belog tu acaner? cam belek majalah ke? konpius nih.* aghhh lantakkan. aku ngah heksaited giler nih nak bagitau korang bahawasanya aku menang GA Kasihku Amani ! yeayyyy !! lompat bintang nambelas kali. yuhuuuuu. *nampak tak keterujaan disitu bila tak pernah menang? terus jakun, nak sambung lompat lagi patbelas kali.* (*´*)

sambung balik ayat tadi. tengah duk pikir pikir apa aku nak citer, terus teringat kat GA ni. ehhh da 1 hb 12 nih. mesti nama pemenang dah kuar. sebenarnya tak bajet langsung yang aku menang, tipu lah kalau tak harap sebesar kudis pon yang aku nak menang. join GA mesti nak menang kan and tambah kawan tapi takda ah rasa teruja yang aku akan menang, just saja-saja nak nengok ah. *cam pelik je ayat aku ni. aghh lantakkan janji maksudnya sampai, kahkah*. Sambil sambil tu boleh blogwalking skali kenn. ehhh sekali tengok nama blog aku. wahhhhh gila tak eksaited. punya lah ramai blogger yang join, yang hebat-hebat semuanya, tapi aku tersenarai sebagai salah sorang dari pemenang. Alhamdulillah, syukur sangat sangat tau. rezeki bulan 12. aku harap bulan ni bos bagi bonus, amin.*sempat menyelit* ˘˘


siap screenshort bagai. giler jakun ah. hahahaha

banyak kali jugak ah aku tengok nama blog aku tuh sebelum bagi detail kat owner blog, Kak Sha. siap tekan link lagi takot blog orang lain, mana tau kan. tahniah jugak kat blogger yang lain, tak sabar nak gi intai blog depa. and tenkiuuuu yang wish tahniah kat aku. takde hadiah ai nak bagi yu, emm bagi kiss boleh x? muahhhh setepek ! kihkih  (((´‿♡`+)))

tapi apa apa pon aku nak ucap terima kasih banyak banyak kat Kak Sha sebab buat GA ni, pastu pilih pulak belog aku yang ting tong sendu ini sebagai salah sorang dari pemenang GA dia. terharu tau ! *lap air mata bawah meja*. Tak sangka boleh menang. nak kasi kiss jugak ah kat Kak Sha. Muahhhhh !!!! bertepek tepek kat muka Kak Sha. thanks again kakak. semoga murah rezeki and buat lah GA lagi. mungkin ada rezeki orang lain pulak nanti untuk menang. ()

2 comments:

  1. Hahahahaha.. Thniah da menang.. Alhmdulilah rezeki december

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. hehehe..
    Terharu lak akak dg entry nie..
    Aamiin.. Aamiin..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca..