Friday 4 November 2016

Salam Jumaat.

Assalamualaikum...



yeayyyyy jumaat dah. esok sabtu, lusa ahad, maigaddddddddd !! boleh rehat puas-puas sebelum isnin menjelma. kejang kejung otak aku bila hari bekerja. ecececehhh, macam lah kerja pikir pasal isu negara. tapiiii bila sebut pasal negara nih, panas pulak hati. aku gi mana mana kedai, pasaraya semua cakap ' minyak habis la kak', 'minyak takde !', lau cakap bertanda seru ni agak kasar sikit bunyi dia. tonyoh mulut pakai dawai periuk tu kang baru tau erti penyesalan. takleh cakap elok elok gamaknya. gherammm sisturrr.

nak makan keropok keping ni pon sis makan cenggitu jer, jimat minyakkk. -_-#

nak bagitau ni, semalam aku mimpi hantu. adoi, banyak nau hantunye. mentang mentang la malam jumaat. jiran aku pon masuk sekali, mak adik dia pon caras mimpi aku tau. dahsyattt. pastu yang takleh blah, si reshma af2016 pon jadi hantu. ko ghase? 

okay lah, tu je nak cakap. hahahha. tapi sis nak pesan, jangan lupa gi semayang jumaat karang yekkk. jangan duk membuta je kat umah tu, jangan sibuk hadap game je. aku terpikir jugak ah, yang tak reti nak gi smayang jumaat tu, dia tak malu ke duk dalam rumah sedangkan kiri kanan jiran semua gi masjid tapi dia boleh buat bodoh je dalam rumah? maigaddd. kalau dah memang muka tebal, memang takde perasaan ah. baca lah surah yasin ke, surah kahfi ke kat telinga tu, kalau takde kesedaran memang sampai ke tua lah gitu. malas nak bebel panjang, kelaut pulak nanti. salam jumaat, boiiiiiii..   ヽ(^。^)ノ


pagi pagi lagi sis dah berdagang. o (^‿^✿)o
Korang pulak brekfes ape?


p/s : tengah dengar radio era, dorang cakap minggu depan exam spm. so kepada adik adik yang akan menduduki peperiksaan minggu depan, semoga berjaya. jawab elok elok, jangan gopoh. tawakal kepada Allah. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca..