Friday 4 November 2016

Mimpi...

Assalamualaikum...

pagi tadi aku sempat terlelap lepas brekfes. bab tido sempat aje selagi bos tak masuk, mueheheh. pekerja terbaik sangat. pastu dah tido kompem mimpi kan. ntah kenapa aku mimpi pasal klinik gigi pulak. ahhhh serammm mak nak !

dua tiga ari kelmarin ada lah aku rasa sakit gigi. tu pon sebab banyak sangat makan snickers. aku bukan peminat coklat sebenarnya sebab aku lebih ke arah aiskrim lagi. dalam peti ais tu biarlah kosong takde makanan asalkan ada aiskrim. tapi bila dah rasa nak, memang tak menyempat ah nak beli. jangan kata tidak lah kalau aku mintak, merana hidup nanti. 

shedappppp !

ehhh berbalik pada citer aku pagi tadi. bila dah bukak isu makanan terus kelaut. haishhh. aku mimpi aku kena cabut gigi, wuuu serammm lagi sekali. tengok jarum pon dah parkinson i uolss, belum kena cucuk lagi. yang takleh blah tu dokter tak cucuk lagi tapi gusi aku dah rasa kebas, hahahahaha. giler takot ah. air mata tak yah cakap ah, laju macam air paip. dah la nak korek korek gigi aku pakai besi tajam tu, eeee seram wei. bau besi tu pon dah buat aku rasa nak pengsan.

sakit gigi punya pasal sampai terbawak dalam mimpi. serik kejap nak makan snickers ni walaupun sedap giler babun. lepas ni kena behave dah, takleh makan selalu. tapi bila sebut bab makan ni, teringin pulak aku nak makan nasi lemak, maigaddd. lapar punya pasal. tengahari tak makan lagi kome oi. sobbssss. nangis bawah meja


maigaddddd ! telan air liur nambelas kali.. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca..