Monday 15 August 2016

Perebutan kuasa antara laki bini.

ngeh ngeh ngeh.. tak semenggah betoi tajuk entry. entry ni takde kena mengena ngan isu negara ye, hanya berkaitan ngan isu rumah aku jer. kehkeh

sejak umah aku ni pasang astro, salu gak ah berebut channel ngan laki aku. aku nak nengok korea, die plak cebok nak tengok nate. nate rimau la, nate buaya la, nate beruk pon ade. suke sangat tengok segala spisis nate nih. aku kurang sikit lau bab2 nate ni. lau korea memang aku suka. alah lau tak pasang astro pon aku tengok jugak. kan ade citer korea kat tivi 2, kul 5 petang isnin hingga jumaat toh. lau ade yang nengok tau ler citer ape. tapi la ni tergendala sekejap citer tu sebab live update pasai sukan kat rio nun.

gigih aku pecut moto ari2 sebab taknak terlepas sikit pon citer tu. padahal tak sampai 10 minit pon umah ngan tempat keje. lau naik moto lah, lau jalan kaki ade la dalam 15 minit kot. dah salu berebut, aku memang takkan mengalah ah melainkan citer yang aku nak tengok tu takde or citer tak bez. baru aku bagi remote kat die. and manusia yang salu menang dalam perebutan remote ni opkos ah aku, aka bini die yang kiut ni, muahhaha. padan muke die. wekkkks

die pon bukan nak tengok sangat pon, saje jer gedik. balik keje jer terus usung lektop, main game. duk ulang lah game gta die tu patbelasjuta kali. lantakkan sajer disitu. aku memang suke lau die layan game tu, sekurangnye die takkan kacau aku nak tengok tivi. kahkah. tapi bile die boring mula lah die cebok nak kacau. hishhhh sakit ati beta ni. mau bikin gaduh jugak ari2, sebab die ah. cebok kacau orang.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca..