Tuesday 23 August 2016

Lee Jong Suk




huhhhh. bila tengok dia ni cair segala isi hati aku. wahhhh, terus buat wallpaper fon. kau hadoo? kahkah. orang lain letak gambar family, letak gambar husben tapi aku letak gamba pelakon korea ni. alah mane lah tau nanti lau dapat anak kang dapat yang ensem cenggini. sejuk perot ibu mengandung. hehehe

aku start minat kat dia ni bile tengok citer I Hear Your Voice. aku suke nengok die senyum, perghhh cair weh. bile dia kenyit mate, rase nak tercabot hati jantung limpa segala organ dalam badan nih. punye lah hebat penangan senyuman dia. kihkih



tak cukup ngan wallpaper fon, aku buat skali wallpaper tuk lock screen. tak penah penah aku rase teruja cenggini. encem sangat awok ni, mohon keenseman awak ni berjangkit kat bakal anak anak saya nanti. kehkeh


2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tu la kak.. Dpt buat wallpaper pon jadik la.. 😆

      Delete

Terima kasih sudi baca..