Wednesday 3 August 2016

Hari Bosan Sedunia !

Assalamualaikum..

eeeee bosannnn sesangat aku ari ni. no more works to do. huaaaa. semalam, mgu lepas ade jugak ah keje aku nak kena buat, so takde ah aku bosan sangat but ari ni langsung takde koje. *bile dapat keje banyak merungut sampai umah, paksa laki dengar masalah tempat keje aku. dasar manusia tak bersivik. kahkah

ari ni memang teruk sikit ah bagi aku. pagi-pagi bile sampai tempat keje dah blackout. apehal dooo. takde ujan takde ribut takde kilat guruh semua, tetibe jer benda tu jatuh. alahhh, yang dekat main letrik tu, bile kilat kuat die jatuh, so letrik otomatik padam, aku tak tau name die so harap korang paham ah, heeee.

banyak kali aku try, sebanyak kali tu jugak ah die jatuh balik. dah la tengah syok makan mi goreng sambil nengok kartun, hangennn jer. nak nunggu bos aku datang, kul 10.30 baru muncul. ko ghasee??? berpinar jer mate aku ni nengok tapi takpe, aku sabau jer. dah la bangunan area sini banyak dah yang terbakor. tadi aku arap satu je, jangan la terbakor. takot wei, dah la aku sorang je kat opis.

ehhh, bile bos sampai elok pulak letrik ade dengan riang rianye. sakit pulak ati kiter. pastu datang plak technician,"dah elok dah ni, takde ape dah. benda tu dah lari semua". eeeee nak ajer aku hempuk ngan komputer ni. cabul betoi mulut, tampo patbelas juta kali kang, mau tak bercakap setaon.

pastu ngan mood swingggg mengalahkan orang pregnant. mungkin sebab aku berpanas pagi tadi neh, semalam hokay jer. sape buat hal siap ah kena tibai. BEWARE !

sebenarnye aku tak tau nak tulis ape, tapi laju jer jari jemari runcing menaip. kah ! runcing tang mane pon aku tak tau lah. k ah aku nak siap sedia nak balek dah. erkkkk ! rase nak hentak kaki lelaju... nape lambat sangat pukul 5.... waaaaaaaa. satu jam macam seminggu ! hokay baiiii


2 comments:

Terima kasih sudi baca..