Monday 18 July 2016

Segmen Sesuci Lebaran by Hani Rahman

Assalamualaikum..

good morning monday ! alhamdulillah, buka blog pagi ni dapat komen kat post Pencarian Bloglist by Farah Sanusi. owner blog Kisah Hidup Ku iaitu Hani Rahman ajak ai yang gojes ni join die punye contest. sebab ai gojes kot, so die ajak ah. kahkah *tak abes-abes perasan*

aku taknak ah join sengsorang kan. so aku nak ajak la sesape yang bace blog aku ni join skali. nak plak blog yang sendu kertu macam aku punye ni. wuuuu, sedihhhhh.

okay taknak melalut lebih-lebih. sempat lagi kalau korang nak join ni tau. mane tau nanti ade yang follow korang punye blog secara berjemaah. who knows right? hahhhh, kan dah terspeaking.

aku dah join.. korang bile lagi? mueheheh

4 comments:

  1. Good luck..

    Singgah dr segmen sama....

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2016/07/segmen-sesuci-lebaran-by-hani-rahman.html

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kerana sudi join Segmen Sesuci Lebaran ... Jom skodeng sape itu ... http://jombercontest.blogspot.my/2016/07/senarai-peserta-segmen-sesuci-lebaran.html ... Pada yang belum join, meh ler memeriahkan suasana ...

    ReplyDelete
  3. singgah follow dari segmen sama

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca..