Friday 10 June 2016

Happy Birthday !

assalamualaikum.

hepi besday !!!! yeayyyy ! bersorak sorang-sorang sambil lompat bintang. nak share ni, ari ni ari jadi kiter, taknak wish ke? hadiah takde ke? alaaaa... majok ah ! 

hoiiii dah tua sendu rasenye bile tiap kali besday. bertukar angka yang sedia, tua nye rase weh. sobbsss. tapi nak cakap alhamdulillah sebab still lagi bernafas, rezeki yang halal dan rasa kesyukuran yang tak terhingga. umur makin meningkat tapi perangai tah bile nak berubah. aippp !

pastu tadi aku ade bukak akaun +NuffnangMY , saje je la bukak sebab bukak pakai firefox tak boleh plak. dari ari isnin aku try, ingatkan nuffnang ade problem ke ape. kat blog aku yang tak berpenghuni ni pon tak kuar iklan die. pakai google boleh bukak pulak, apekehal yang tak kena tah. bile tengok masyaallha terkejut. ade RM0.25 weh dalam tu, aku tak tau lah camne boleh ade duit sedangkan takde orang pon visit blog aku yang sendu ni. alahhhh setakat 25sen jer pon nak kecoh. apehal...

bukan saje-saje nak kecoh n takde niat nak kecohkan keadaan pon tapi rase teruja sebab dari mula aku buat blog ni memang Rm0.00 jer sampai dah tak berdaya nak cek, wat malu jer. pastu tetibe plak tengok ade duit walaupun hanya 25 sen, memang rase teruja giler ah. wuishhh, tak sangka boleh ade duit dalam tu. ke sebab aku yang tekan sendiri iklan tu aritu ek? hhahahahaha

tapi takpela, mungkin reward untuk besday aku ari ni kot. heheheh. sabar kan separuh daripada iman, sikit-sikit lama-lama jadi bukit. lau bersabar, yang sikit pon boleh jadi banyak nanti. yer dok? hokay lah baiiiii


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca..